بررسی USB یو اس بی (همراه با متن اصلی)

دسته بندي : مباحث رشته ها » کامپیوتر
دانلود فایل کامل بررسی USB یو اس بی (همراه با متن اصلی)
در قالب فایل word و متشکل از 15 صفحه قابل ویرایش ؛

بخشی از محتوا ::

USB خلاصه گذرگاه سرى جهانى (Universal Serial Bus) می باشد، یک گذرگاه خروجی که انتقال اطلاعات را با سرعت 12مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

امروز تقريباً هر كامپيوتر شخصى با گذرگاه سرى جهانى يا پورت‌هاى يو اس بى ارائه می شود. در واقع، حتى در خيلى از كامپيوترها پورت‌هاى يو اس بى اضافى در جلوی کیس و دو USB استاندارد اضافی در پشت کیس تعبیه شده است. در اواخر 1990، چند توليدكننده كامپيوترى پشتيبانى از يو اس بى را در سيستم‌هاى جديدشان شروع کردند اما امروزه يو اس بى يك پورت ارتباط استاندارد براى خيلى وسایل از قبيل صفحه‌هاى كليد شده است، موسها، دسته‌هاى بازى و دوربين‌هاى عكاسى ديجيتالى معروف  فقط  تعدادی از وسائل هستند که با يو اس بى فعال می شوند. يو اس بى قادر است هم پشتيبانى بكند و هم به وسيله يك دامنه بزرگ محصولات پشتيبانى شده است..

چیزی که به جاذبه USB افزوده است پشتیبانی در سطح سیستم عامل است و در مقایسه با انتخاب پورتهای موازی و یا سری، پورتهای USB خیلی کاربر پسند تر هستند.

پورتهای USB زمانیکه اولین بار وارد بازار شدند بخاطر ویژگی نصب کن و استفاده کن(plug and play) مورد توجه قرار گرفتند زیرا استفاده از آن آسان بود.

 استفاده کنندگان بدون داشتن اطلاعات فنی زیادی یا آشنایی با دانش سخت افزار قادر بودند که وسایل USB را به کامپیوترشان وصل کنند. همچنین پیش از این لازم بود برای نصب وسایل، کامپیوتر را خاموش بکنید. شما به سادگی آنها را نصب کنید و بروید (از آن استفاده کنید).

وسایل USB می توانند در در چندین پایگاه بکار بروند. USB روی ویندوز و مکینتاش (Mac) کار می کند، به علاوه قادر است با سیستم عاملهای دیگر نیز از قبیل لینوکس (Linux) با قابلیت اطمینان بالایی کار کند.

پیش از USB، وصل نمودن وسایل به سیستمتان اغلب مشکل بود. مودمها و دوربینهای دیجیتالی که از طریق پورتهای سریال وصل می شدند کاملا کند بودند.
USB به خیلی از گرفتاریهای استفاده از پورتهای سریال و موازی پرینتری پایان داد
دسته بندی: مباحث رشته ها » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 13446 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:133 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود فایل کامل بررسی USB یو اس بی (همراه با متن اصلی)
    در قالب فایل word و متشکل از 15 صفحه قابل ویرایش ؛